utsläpp

måste säga att de inte gick bra att släppa ut polle imorse.. lr, med han gick de bra.. men hittade en fet spindel på handtaget till hagen, och den ville inte bort!! så la ut maten till polle sen släppa ja honom lös, med hagen öppen!, sen så stod ja typ i 10 min och försökte få bort spindeln, ja har sån förbannad fobi för spindlar så de är helt sjukt! hade ja fått bestämma hade hagen fått vara öppn hela dagen idag, men så kan man inte göra ;) men fick bort han iaf, precis när ja stängt hagen så börjar de regna, och ja ställde ut honom utan täcke, så de blev att gå upp och hämta täcke sen ner och sätta på honom de, precis när jag satt på honom de så slutar de regna!! de va verkligen ingen bra morgon för mig!!! men han fick stå med täcket ifall de börja regna igen, orkade inte gå ner och ta av honom de en gång till, då hade de bara börjat regna igen xD

åker till tuffsen direkt efter skolan och gör klart han! ska ta lång tid på mig och bara mysa, sen ute i skogen, ska inte till ridhuset förrän 8 ikväll så ja ha lång tid på mig med puffen :$ nu ska ja göra en grej... hatar!! fattar ingenting, men ska typ.. måla?? en bild på datorn till ett grupparbete osvosv...

-nina

Kommentarer
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-06 @ 11:40:00
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0