helt värdelös

orkar inte ens berätta om idag... världens bästa var så snäll och ville göra allt ja sa, men ja blev typ helt tokig och jätte tjurig.. så såklart blev han osäker då och blev jätte spänd.. lilla pojken :/ ja förtjänar typ inte att få rida honom, han är så snäll och vill verkligen göra allt rätt men jag är bara sur på han hela tiden... fick iaf honom lugn efter typ 30min, så travade av sen åkte vi hem..  är de någon som har något bra tips om man typ blir sur jätte lätt, hur ska man göra för att inte bli de, för ja får inte ens tänka surt för då känner han det... ska nog rida igen på måndag. då rider jag igenom programmen och förhoppningsvis går det bättre! blir ja sur då kommer ja fan skjuta mig själv!!

-nina

Kommentarer
Postat av: Jenna

Då jag känner att jag blir sur, speciellt då jag rider så brukar jag stanna upp, göra halt, släppa tyglarna och bara andas djupt några gånger tills jag känner att jag har slappnat av och lugnat ner mig, sen efter det kan jag fortsätta..



Kanske inte går första gången utan är nått man får träna på, då jag var yngre så var det från lugn till förbannad på 0,3 sekunder.

2011-09-06 @ 23:49:06
URL: http://jeayl.blogspot.com
Postat av: janina

ÅTA, sova och inte jobbasönder dig, då har du mycket mer tålamod! (av egen erfarenhet av dig) ;)

2011-09-10 @ 00:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0