nina - SKELLEFTEÅ AIK

var på hockey igår och förbannat vilken känsla altså!! jag älskar att vara på lulematch! nå så grymt skön vinst var de då också! sen var man tydligen emd i tidningen idag... har sett åh ja va då inte vacker :O dom tog i typ sämsta tillfället.... menmen, vi vann iaf(a) sen gick ja hem till atorp med amanda

idag ska jag jobba, men inte på söder ;) dom ringde från solbacken igår och hörde om ja ville jobba där, så jag jobbar 5-12 inatt, sen blir de gå till atorp.. och innan jobbet blir de åka åh träna(a) har blivit värsta träningsnarkomanen(a), men de är så kuuul! ska skaffa ett typ årskort då de ja ha nu gått ut.

sen blir de ta det lungt hela helgen typ, lördagkväll sover jag nog hos frida i bure då vi på söndag åker till piteåå!! =D ska bada och gå på dollar osvosv =D bara ha trevligt med andra ord :) nu ska ja fortsätta jobba, ligger dock bra till men ja kan ju göra lite engelska(a)


Kommentarer
Postat av: amanda

sv; hitta en kille åt mig som jag kan skaffa barn med så du har något att ta hand om ;)

2011-10-15 @ 10:56:52
URL: http://amandasbiilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0