line - lion♥

♥asså, kärlek till denna unge asså!! han är världens sötaste!! ingen slår honom, jag lovar ♥
idag så har jag varit  skolan.. som vanligt :] sen efter skolan så gick jag en prommis med fabbe sen käka, sen träning. Träningen var kul dock så spelade vi i 65 min, så de blir lite dryyygt. Men annars var de kul! Men de gick typ sänst, iaf om man ska jämföra med igår! för igår så gick de jättebra på träningen! :D
men iaf nu över till de som står lääängst upp, i fet- och kursiv-text!! :$
anton ringde och frågade om mamma kunde komma med hans dator till bb och cim ville ha chips. Så hon skulle de! och då följde jag!! seriöst Lion är världens sötaste unge!! han är 2 dagar gammal idag (föddes den 24/10-11) så han är inte så gammal :I
nä nu ska jag plugga sen sova :*
världens sötaste barn!! Lion! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0