nina - random hästbilder

sadel utprovning på casper
fail :$^





jag och amanda samma dag(första gången jag satt på henne)




line och faipen(hennes systers förra häst)


line och ullis(hennes förra sköthäst)


jag och amandas häst maja(likadana hårfärger :$)


jag och casper på dressyrträning






gulden i bureå, lina skulle hopptävla honom




lina och loppan


angelica och casper efter vunnen hopptävling i bureå


julia och virre(julia kom efter i språnget ramlade av efter och skadade ryggen)


jag och loppan


line och casper




en gammal kompis förra häst ibiza




en häst i ett stall där jag tog hand om en häst
jag och casper på hopptävling 5 juni 2010



en redigerad bild på mig och casper


våran förra häst tabac
en gammal kompis förra foderhäst
min bästa tuffsen!!(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0