nina - lång tid

känner att de va ett långt tag sen ja uppdaterade.. men i torsdags hade jag amanda, men dom behövde skos om med broddar, så blev inte att rida. blev bara att mocka och så till henne, men nu har dom skor igen så på torsdag ska ja rida som vanligt igen ;) annars har jag bara haft fullt upp i skolan osv. i tisdags/onsdags såg ja första visningen av nya twilight filmen ;) var en av dom första i världen som såg den(a) sen i fredags va ja med amanda och frida :) lördag först öppethus på skolan, sen jobb där janina och frida höll mig sällskap, och idag är ja typ nästan sjuk.. har känt mig så iaf, så blir bara att fortsätta vila, sov från 5 till kvart över 7 typ, tänkte bara uppdatera lite sen sova vidare.. hoppas på uppdatering imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Härligt, äntligen uppdatering!

2011-11-20 @ 20:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0