nina - ingen tidig kväll

blev ingen tidig kväll.. julias dator va sepe så hon fick inte bilderna hon hade tagit emot, och de upptäckte vi då hon tagit emot alla typ 500 bilder :O så var tvungen att göra om de.. men städa rummet ha ja gjort, damsög även hela lägenheten ;) är snart klar med alla bilder, lr iaf julias... fell jobbigt :O har massa kvar..
detta var mitt minne före ja rensa
de lilla vita är de som är ledigt
detta var mitt minne efter ja tagit bort 3 filmer och 400 bilder
lite skillnad blir de
detta är mitt minne nu
från 69,8 till 70,7 tog ja bort 941 bilder..
tro ni ja ha nå mycket bilder :O vill ha bort så ja ha hälften minnet kvar, vill ju ha plats för nya bilder ;) om ja ha tråkigt imorgon eller så kan ni få en fet bildbomb på olika bilder ja ha på mitt dator, helt sjukt hur många de är xD
aja, nu ska ja gå och sova! upp tidigt imorgon och duscha! dock ha ja sovmorgon till halv 10. INGEN MATTE B!! så jävla skönt att ja hoppa av de, hata läraren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0