line - uteritt

när jag kom till stallet började jag med att mocka. Sen när jag var klar och tänkte spåna så frågade Cillen om jag ville följa med ut och rida, självklart sa jag ja ;)
så då tog jag in casper istället. Så när vi var klara så for vi iväg. Vi som for ut var Cillen och Uzom, Fribrä och Brandy, Emma P och Jalle, och såklart jag och Casper :) vi red in i innervik och red runt någonstans och in i skogen :P
vi var ute i ca 45-50 min. De blev mest skritt och Casper skötte sig super ;)
när vi kom tillbaka så sa jag att dom kan ställa sina hästar/ ponnys i sina boxar eftersom dom skulle in. Så när jag tagit av alla reflexer och sadel osv så gjorde jag resten som tex: att göra mat, fylla vattnet osv ;)
for till stallet ca 17.30 och kom hem ganska exakt 20.30 :) så va i stallet i 3 timmar ;) men de är ganska lagom.
Så nu längtar vi till på fredag. För då blir de markarbete för Angelica :)
haha, jag och casper hade mycke mer reflexer än dom där^ :$ hihi vi är RIKTIGA reflex mongon xD haha skojjas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0