janina - usel vecka..

precis som rubriken säger, usel vecka och ändå är det bara onsdag..
Börjar med att folk försover sig, missar bussar osv och inte nog med det utan när jag kom till stallet igår och skulle rida hia så har han självklart tappat en sko.. Det är inte ens två veckor sen vi skodde och skon var inte lös i förrgår.. skumt, men det är inte så mycket man kan göra, torsdagkväll så får han förhoppningsvis en ny sko så man kan börja rida igen. Gillar inte att han ska behöva stå så mycket. Märkte just att cpnina redan har skrivit om hans skotappning men de var hon själv som sa att jag skulle skriva det.. nu blir jag lite aggresiv... Aja, ska till stallet och mocka o pyssla lite på pojken sen så blire hem o plugga, tvätta, städa och klämma in någon middag där någonstans.
hare gött alla ni andra :)


- Mina allra bästa vänner äter mat! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0