my last goodbye

snart ska vi fara på begravningen... men eftersom att det är begravning idag så är jag ledig från skolan :D
igår när jag red Casper... jag skrev ju i förra inlägget vad jag gjorde, men inte så detaljerat. ;)
Men jag red ut mot spisen arbetade i trav och galopp, men mest trav, men man hinner inte rida så mycket om man rider ut till spisen, men när jag kom till korsningen så svängde jag vänster mot nått hur... tror julle se att conny bodde där? :S
Sen när jag red till huster så vände jag och sen när jag kom till grusväg igen så tog jag tyglarna och travade, sen fattade jag en vänster galopp och gjorde ett galopp ombyte till högergalopp :D han var då iaf jättefin.
Så imorgon far jag till kågemarken igen, och ska var mde julia. Jag och julia ska sova hos angelica eftersom det är tävling på lördag i bureå :D
-line

Kommentarer
Postat av: Sofia - RACEHORSES

Jättefin bild och söt pålle :)

2011-05-19 @ 16:39:29
URL: http://jockeylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0