avramling

Uppdaterade aldrig nå mer igår för ramlade av hästen jag red på ridhuset. Vi hade hoppning.
Han hoppade av tidigt och jag var oberedd på de så jag tappar balansen och faller på hans hals. Men han har så kort hals så jag flyger över och ramlar ner i backene och rullar typ lite efter backen. Hoppar upp så fort jag andats lite och det känns ok. Hinner bara upp så blir allt svart och sen ser jag jättekonstigt innan jag tuppar av och faller till marken en andra gång :S  Hoppade inte upp nå mer för var jättevit i ansiktet och såg inge fräsch ut så gick o satte mig på läktaren vid Angelica och sitter där och dricker massa vatten och äter en banan.
Kändes bättre sen.
Har ont i nedre delen av ryggen och i högra låret. Har förmodligen sträckt mig i låret och föll ju på ryggen så har nog ont i ryggen av smällen. Blir ingen ridning idag för mig på min poa. Line får rida iställe så jag kanske kanske kan hopptävla imorrn i Bureå :)



Hoppas du inte fick ont i munnen gubben.. <3
 - Julia

Kommentarer
Postat av: Line - träningsryttare

DU MÅSTE BLI BRA!!! DU SKA TÄVLA!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-05-20 @ 14:44:04
URL: http://traningsryttare.blogg.se/
Postat av: Maja Sjödin

måste bara fråga om Amanda är din häste eller om du bara rider henne?:)

2011-05-20 @ 17:46:00
URL: http://littlesuprise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0