Second day of the week

Har haft skola idag som vanligt och efter for jag o Linn till min moster Emma och var med lillkusin Elliot :D Kl 4 gick vi till grillen där vi träffade klassen. Vi åt och hade trevligt och sen så gick jag, Linn och Mye ner till älven för vi tyckte det var varmt :$ Jag badade för första gången iår :D Lr badade och badade, gick ut tills jag hade vatten till typ midjan sen ville jag inte blöta ner kläderna ju :$ Sen gick vi till skolan och visade alla filmer vi i våran klass gjort och föräldrarna typ mingla och så :) sen var jag med Linn efter de och vi gick ut me hennes vovve. OCh efter de for vi till Sandfors och hämta hennes bror Kevin :D Var skit fint där hans kompis bodde så jag ska fan flytta dit nånstans!!!!
Aja ska försöka skriva på bloggen imorrn om jag orkar :)


 - Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0