Hästhoppning

Var funktionär på KDRFs hopptävlignar idag för häst. Hyffsat roligt, men man blir less efter någon timme.. Var iaf bra väder så det var skönt. Hoppas även på att jag har fått lite färg för jag vill inte vara vit :$ Har iaf bränt mig i ansiktet och det svider som fan :(:(:(
Blev ingen polle för mig idag för när jag kom hem så gick jag o la mig o spela på mobilen i sängen och somnade :$ SOv tills de var middag och efter middagaen halvsov jag i typ 30min. Var ganska roande för mamma såg aldrig att jag låg i sängen och hon var endå in i mitt rum 3 gånger-.- Hon ringde till min mobil o gick omkring o skrek o leta efter mig och så går Leo in i mitt rum o ser mig direkt xD Undrar om min mamma behöver glasögon ;)
Blir typ sängen nu för behöver mke sömn (a)
Älskade häst vad skulle jag göra utan dig? :* <3
- Julia

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg :)

2011-06-06 @ 21:58:30
URL: http://amanduws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0