dagens ridning

åkte in till ridhuset och min otroligt söta pappa skjutsade mig :* loppan och linn fick även åka med, blev lite markarbete och några hinder på ksk 50-70. casper var så sjukt fin och lugn så det är sjukt :O har inte hoppat han på så länge satt jag inte ens kom ihåg, och då var han inte såhär :O dock var det inga höjder men jag håller ju på med dressyren så det blir inte så höga hinder för mig ;) men hade travbommar sen en bit bort stod ett hinder på ksk 30cm med vattenmattan under så kom på det några gånger sen när line la upp till studs så hoppade vi över ett enkelhinder på ksk 50 sen blev det studds sen lilla hindret efter igen, var sjuktfin nu också! sen kom jag 2 ggr på ett nytt enkelhinder på 60 ca, var väldigt lågt iaf. sen studs igen men nu var han jätte stressad och sprang och bockade och gjorde ingenting som han skulle, så jag lugnade mig, skrittade lite, travade på volt, kom på minihindret med vattenmattan sen tog jag studsen en gång till då han lugnat sig och då gick han kanon så då gav jag mig!
men hoppade upp på loppan en sväng och ville prova henne, blev några hopp på 50cm, sen ett på ksk 70 och 80 sen la dom upp ett på 95 som lillan faktiskt hoppade :O ååh så glad jag blev på henne :$ hon vinglade lite fram mot hindret men ja höll om och då flög hon över! vill verkligen hoppa henne igen! KÄRLEK till den ponnyn altså :O<3

långt inlägg. sry! kan bjuda på en sneakpeak nu, men ni får resten imorgon! har precis kommit hem från jobbet och ska sova nu för att stiga upp imorgon och jobba förmiddag! så efter det kommer nog bilder!


vet att mina skänklar åker bak då jag hoppar.. ja jobbar på det!

-nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0