vad hände :O

gick hur bra som helst med amanda idag! provade thidermantygeln och hon blev skitfin i slutet, hon kämpade emot i början och försökte slå sig fri hela tiden, men där mot slutet blev hon bara finare och finare, gud så glad jag blir ;] blev bara skritt och kansk 200-300m trav, sen jobbade jag henne i skritten, tog nästan ingenting i henne utan jobbade med sitsen typ och hon var fett fin!!!

längar verkligen till nästa helg om hon ska vara såhär fin ;] nattade sen dom hästarna sen har jag precvis nattat min. men mötte en älg på hemvägen efter hockeyn, hon låg mitt på spåret och vägra flytta sig, tillslut ställde hon sig upp och typ tog två steg så då körde jag snabbt förbi, inte ens på spåret, sen vågade jag inte släppa gasen någongång på hemvägen..


dom är fan inga snälla djur... :(

-nina


Kommentarer
Postat av: simone H

Vilket klockrent foto :D

2011-02-26 @ 10:15:02
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0