fortfarande sjuk..

Tjo!
Orkade inte skriva igår, hade inte lust lr när jag hade lust så orkade jag verkligen inte. Gjorde iaf inget speciellt förutom att vara hemma.
Inatt har jag haft hög feber så har sovit dåligt dom knappa 5 timmarna jag fick sova. Det konstiga är att jag är grymt pigg endå. Har även hostat en hel del, men det hör väll till. Har iaf tänkt bli frisk tills i helgen för då brukar det gå att hitta på saker med folk :D KOmmer däremot inte rida någonting i veckan tror jag då jag inte orkar med att bli sjukare av att jag ansträngt mig. Får lejja någon att rida poan så jag slipper ridsa ett monster sen ;)

Ska försöka skriva åtminstone 1 inlägg till idag, men jag lovar inget ;)


Tror Line är ganska nöjd över den här bilden då hon snackade om den hela tiden då jag var hos henne ;)

 - Julia

Kommentarer
Postat av: adelina

krya!! själv ligger man också hemma med feber=/

2011-02-02 @ 13:10:14
URL: http://dressyrpedro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0