nina - lördag

KÅGE
steg upp och for till stallet där jag, lina, julia och frida körde amanda och janina red hia. amanda fick hämtning innan vi for. blev stora marken runt, första gången för hia. tog typ 1 timme någonting sånt. mobbade julia lite då amanda lyssnar bättre på mig än på henne(a) direkt jag tog över tömmarna blev hon jättefin och lyssnade jättebra ;) fixade även deras vinterhage(a) sen blev de stressa lite till andra stallet.
BBYN
åkte lite stressat till bergsbyn hade två timmar på mig att rida och mocka osv. red först så de inte skulle bli svart :( red typ runt gården ett varv sen red jag på ridbanan ett tag. red igenom lite i skritten sen skrittade av runt hagen också. typ 40 minuter ca. sen blev det mocka och göra mat och hö osv.
ska till bbyn imorgon också och rida på morgon, då blir det efter en annan väg, jag säger innerviksvägen med novabettet och gummiband och arbeta så han höjer ryggen. ska även trava honom lite :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0