nina - imorgon

ska ta hand om casper imorgon. angelica jobbar delad tur tro ja de va, så hon har inte riktigt tid, så jag ska ta honom och han blir skodd just innan jag slutar jobba så ska ut och skritta en sväng med honom. kolla runt lite i bbyn. myys!! jag och angelica har kommit överrens att jag ska ha casper på söndagar till att börja med iaf, så det är något. kommer bli en dag till så småning om, men vill gärna matcha det med skolan osv. sen har jag ju hia måndagar och amanda torsdagar, och onsdag och lördag är oftast hoppdagar. så de ska nog förhoppningsvis lösa sig. men har lite problem :$ har sovmorgon måndag tisdag och torsdag. dvs då vill ja sova i stan dagen före. måndagar efer jag har agit hia måste jag få mig till stan ;) och om jag ska ha typ casper tisdagar vill jag ju få mig till kåge på något vis xD eftersom sover ju gärna hos pappa då jag inte har sovmorgon så jag får träffa han någongång.. men de ska nog fixa sig ;) vi börjar såhär med söndagar iaf :) nu ska jag lägga mig och se lite film och vänta på att jag ska bli trött.. jobbar 7.45-14.40 imorgon. förlåt för feta boken.. men godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Vad roligt att ha många olika hästar att hjälpa till på! :)

2011-12-04 @ 09:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0