janina - skola

haha känner att jag hatar rubriker.. alla mina rubriker heter typ "skola" xD
aja nog med det, idag har vi sett lucia och haft turism lektioner, har gympa sista lektionen men funderar starkt på om man ska skippa gympan och fara o rida ist. Han ska egentligen vila, men tror inte han får någon vila i veckan :$ Är sjukt sugen på att plumsa lite i snön med honom och träna lite mukler ;)
Menmen, då har man ju bara ett problem att man kanske borde ta sig hem också.. Men jag kanske har en underbar mami, men ifall jag och nina tar oss hem i tid så KANSKE de kommer några bilder beroende på hur mörkt det hinner bli :)

Nu ska jag leta åt lilla nina så ska jag ta mig ett serious talk me henne :d hare gööött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0