skogstur

for ut på en skogstur på puffen idag, han stod igår och var sjukt pigg idag :O han har inte vart så pigg någon dag han har vart hemma :S men de gilla vi. red iaf vilse i skogen, men tuffsen tog ut oss på en äng där vi rejsa lite :$ men så mitt i allt kom ett dike, och sist vi hoppade dike gick vi omkull och jag fick han över mig, men de gick bra ändå och han tyckte de va så kul så han hoppa rakt upp i luften och sparka bakut så ja satt bara och skratta, sen hitta ja en väg ja kände igen som lina visat mig så ja fick mig hem sen, tog det bara lungt och travade lite lätt :) imorgon tar lina han och ska prova rida med graman, får hoppas de går bra, tror hon sa camilla skulle hjälpa henne :) och jag ska ta mig en tur på casper innan ja åker på jobbet (=


älskling :*

-nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0