Pajsen

Var ju och red Pajsen igår och fick hoppa honom. Älskar hästen!!<3 Värmde upp honom på volter och försöjte få honom riktigt mjuk. Började sen komma på hinder och han bjöd verkligen mot dom. Han blev deremot lite chockad lr något när vi kom på hindret en av gångerna så han kastade sig precis framför hindret så jag flög :$ Det första jag säger är stackars pajsen då (A) Haha.. Vi hoppade iaf 85 där i slutet och när han endå bjöd så pass mot hinder och vi fick till några riktigt bra språng så gav jag mig. Man ska ju alltid ge sig när det går som bäst ;) Lade ner honom i trav och skritt och skrittade sedan av honom. Myste lite med honom i stallet och sen pratade jag och Line med Elin tills vi fick hämtning :)
Var även till Amanda och gick med henne en sväng. Fixade sedan till hennes man och svans :) Hon blev faktiskt riktigt fin :D:D

Idag var jag med Linn och Line en stund på morgonen och sen var jag hemma med vovvarna och körde lite agility och sen följde jag morfar till stan. När jag ätit middag så drog jag till stan och följde med Nina o Line till Bureå till tuffsen och var sen i Bureå ett tag innan Nina skjutsade hem mig. Bästa chauffören lr vad? :D:D


Lilla Pajsilutten <3<3
Bild lånad av Elin Lundgren
 - Julia

Kommentarer
Postat av: cecilia

underbaraste ;( <3

2011-08-14 @ 16:44:38
URL: http://ceciliamlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0