orkade inte..

inkade inte blogga igår. Men de hände ednå inte så mycket :] jag vaknade halv 1 steg upp, fikade och allt sånt.. sen cyklade jag ner på stan och hoppades att Accent skulle vara öppet, skulle de inte vara de skulle jag ha fått lite x-tra motion ;) men de va öppet så köpte en väska och ett paraply så de blev 298 kr tillsammans eftersom väskan var på rea :$ när jag kom hem for jag och mamma på maxi sen när vi kom hem därifån satt jag mig vid datorn. Sen efter maten då, for vi till frostkåge på födelsekalas för thea och namngivarcermoni för bruce. Dom valde att ha de istället för dop :)
Men nu ska jag kolla lite annat på datorn sen ska jag fika och ge mig iväg till skolan :) börjar ju 12 idag, imorgon och på onsdag sen börjar jag 8.15 igen :/
jag när jag hoppade lady.. hon vägrade så jag föll fram på halsen och hamnade framför sadeln :$
FAIL ^ :$

-Line

Kommentarer
Postat av: nina

sv; skyll på janina och lina ;)

2011-08-22 @ 12:18:27
URL: http://traningsryttare.blogg.se/
Postat av: sandra

haha snyggaste bilden på länge!

2011-08-24 @ 14:13:55
URL: http://sandraledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0