i wanna be a billionaire

ja, som rubriken säger :$
villha:
tretorn advance - svarta elr bruna :$
HV Polo Sosa Ridbyxa - brun
gpa hjälm - brun erl svart
HV Polo tröja - brun elr rosa
crw ridstrumpa - rosa :$
dock finns inte den rosa HV Polo tröjan på hööks längre :( fast kommer nog aldrig få nått av de här^ de är alldeles för dyrt och så är de onödigt om man inte har nån att rida, och så länge jag inte har en häst kommer jag nog inte köpa nått inärheten så dyrt -.-
vet inte varför jag är inne på så mke brun :$ hihi och självklart är de BILLIGA saker man vill ha!! :o *-noooooot-*
skulle lätt kunna ha på mig brun gpa hjälm, rosa HV Polo tröja, bruna HV Polo ridbyxor, rosa ridstrumpor (som inte kommer att synas pga), bruna tretorn advance
-line

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

AHH vad wunderbara grejjer! :D

2011-08-09 @ 12:17:18
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Emelie

De där ridbyxorna vill jag också ha, så grymt snygga!

2011-08-10 @ 22:36:24
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0