full upp

förlåt för min uppdatering varit kass!!! Men jag har haft fullt upp med jobbet och med körkortet, det är ju inte länge kvar nu satt jag har ju mina anledningar. ska försöka bli bättre, för det är snart slut! Jobbar torsdag - söndag till veckan sen ska jag inte jobba någonting mer i sommar om dom inte ringer in mig :) satt har en vecka ledigt innan skolan börjar... bättre än inget. har inte varit hos tuffsen på ett tag heller. sist var i fredags, då vi red i skogen och hoppa lite, sen har lina haft honom. och imorgon blir det nog line som får åka dit om hon vill ;) ;) tänkte göra en liten planering för honom:D kan publicera den sen :) :)



-nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0