en dag kvar..

en dag kvar till verkligheten börjar.. visst, skolan har börjat men om man börjar 20 i 1 och slutar halv 3 så är man i skolan ca 2 timmar och de är inte verkligeheten.. min verklighet kommer se ut typ såhär:
måndag; 9.05 - 15.00
tisdag; 8.15 - 15.??
onsdag; 8.15 - 15.??
torsdag; 8.15 - 15.45 (min senaste dag)
fredag; 8.15 - 14.25 (egentligen ska jag gå till 15.45 idag oxå, men har prao som elevensval så går bara till 14.25 :D)

BOOOORING

ställde väckaren på 11 imorse och steg började cykla mot ica torget och köpta godis till filmen vid 20 i 12, var på skolan 10 över 12 gick och käkade lite lunch. Sen såg vi film :) de blev att vi såg Slagskott andra perioden :)
den är ganska rolig :]
gick över 10 min men de gö inget :P vi såg ju endå film ;P
när jag kom hem så såg jag tv, sen satt jag vid datorn ;) efter middagen så såg jag tv sen datorn igen :]
fick tråkigt där ett tag oxå så redigerade en bild -.-
nu ska jag snart gå och sova, får ju bara sova till 11 ;)
hahah, skojas men. Men är trött så ska lägga mig nu och se tv :D
redigerad^

orginal^

slagskott ^

-line-line-line-line-line-line-line-line-line-line-line-line-line-line-line-line-line-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0