brännäset

har kommit in från stallet nu, blev en sväng till brännäset barbacka med hacket :) han hängde sig inte som han brukar göra utan han bar upp sig själv så ja kunde fokusera mest på min sits =D det behövs kan jag säga!! men vi får se om de blir någon tävling nästa helg :( måste köra själv dit då angelica jobbar och har aldrig kört transport förut satt pappa vill inte släppa iväg mig... måste köra med den lite först tycker han. så vi får se hur det blir :/ hoppas då på att få åka iväg :) :)


jag som tyckte du var fin där var ännu finare igår!!!<3

-nina

Kommentarer
Postat av: Dressyrteam

fin blogg! :D

2011-08-11 @ 15:25:17
URL: http://dressyrteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0