When you can´t live forever, what do you live for?

Hej... Efter lunch ska jag ska på Leoslekland, men jag ska dit med några ifrån stockholm... Det är mormors killes barnbarn. Dom heter Isa och Maja och går i 3 och 1 tror jag!! :S

Men iaf så ska jag dit efter lunch.
Och jag ska inte ta CASPER idag :( Men jag ska kanske ta honom extra nu på jullovet♥

Men nu ska jag fika frukost, håller på att dö (Eller det känns så xD)

Länktar till imorgon!! TAGGAR IHJÄLMIG!!!


Min gubbe<3^^♥
                                                                            -Line


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket, har även kollat igenom eran blogg lite och den är väldigt rolig :) Dock inte så kul för de som inte gillar hästar kanske men eftersom jag gör det tyckte jag den var rolig att läsa ;)

2010-12-29 @ 11:22:01
URL: http://hallonmia.blogg.se/
Postat av: Elin

Fin blogg! :)

2010-12-29 @ 12:21:37
URL: http://elin.pamlin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0