Merry Christmas

Hallå, och GOD JUL!!
Jag vill bara visa vad jag fått i jul klapp ;D


På bilden ser du:
En lila och vit filt!
En par mjukisbyxor!
En snowboard sko (Jag rymmer inte hela snowboarden på bodret, så den andra skon och snowboarden står någon annanstans :P
Hårspray!
En rinnande tvål, en hård tvål och hudkräm!
Paradis chocklad!
Presentkort på Intersport på 300 kr (×2)
500kr!
Finger vantar, ett par hel lila och ett annat par lila och vita!
En framskida till en bob:)!
En trisslott (det var en nitlott :'( )
Ett underställ!
Et par Ullsockar!
Telia refil 100 kr!
Det ni inte ser på bilden är:
En hel lila tröja och ett par svartgråa benvärmare och en halsduk?

En bild på halsduken och tröjan nedan: (ignorera mig)


Dålig bild... Jag vet ;P

Benvärmarna och lite av tröjan (leggingens är gamla).

Haha, jag va så ful xD

Ja, här på bilden ser du ju lite av sakerna jag fick;)

Paradis asken och trisslotten ;P

Och en sists bild på våran fina julgran;) Med julkalappar under;)
                                                                
 Haha, en bild på mig under:P                                                           -Line

Kommentarer
Postat av: nina

sv; men menart!! du ska få en julklapp av mig också line ;]

kommer inte imorgon, men ber mamma ta med den till er:)

2010-12-24 @ 22:58:29
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0