Amanda

Har nu varit hos AManda och det gick inte bra idag alls. Hade på mig mina nya handskar från Graninge när jag skulle rida barbacka och dom var glidiga som faan. Tyglarna låg aldrig kvar där dom skulle och fick korta dom varannan sekund. Så Amanda koncentrerade sig inte även fast hon ville igentligen och allt gick åt skogen så jag gav upp. Ska rida igenom henne lite bättre på torsdag elr onsdag ;) Men hursom helst så var det ju inte Amandas fel så är inte sur på henne iaf. Stretchade henne även lite och hon vill verkligen inte slappna av i musklerna utan spänner sig direkt. Måste göras åt elr vad man nu ska säga. Men ska gå nu Peace!


                                                                          - Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0