nina - tidig kväll

var in till kåge med line som skulle rida min poa idag. plcokade även ihop tuffsens grejer från stallet och tog ner dom till hagen.. har bara en vecka kvar med honom nu.. åker söndag 2 oktober :/ lite stressred honom iaf.. blev typ inge mycket :O tkr jag men.. dom hade visst bråttom. men han fick springa lite i hagen också då gezzina var uppe i stallet med elin så han blev lite ledsen :( men hon kom efter ksk 10 min, lr inte allt för länge iaf. sen blev de hem till janina och se hockey med en bj i handen :$ nu är ja hemma, i kåge, och har tagit in hästen och ska lägga mig nu! första gången de här året ja lägger mig före halv 11 :O aja. rida både tuffsen och casper imorgon ska jag. uppdatering då!


dressyr med denna pojken


klättring med denna. annars dressyr för honom också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0