nina - som lovat

som ja sagt ville ja ha minst 5 kommentarer, och fick då de.. så då blir de väl att fortsätta då.. men tänker ändå fortsätta med att kolla så ni kommenterar för de är inte alls kul att uppdatera om man inte vet om någon läser.

red iaf casper idag efter han hade fått nya dojjor. han tappa ju såklart en igår då ja va på ridhuset och skulle rida mina program -.- men roger kom idag redan!! så ja värmde upp till spisen sen så red ja på lägdan, försökte hitta ett sätt att få honom fram till handen. lyckes faktiskt ganska bra. hade honom föst väldigt lång och låg men ändå hyfsat fri. sen i galoppen korta ja ihop med och mer, sen blev han kanoners! bara dom där bogarna -.- men när han gick utan att skjuta tillslut gav ja mig. så blev ca 40min på lägdan plus 10 min på väg uppvärmning sen skritta ja även av på väg så 10 minuter avskrittning på väg, så 1 timmes pass blev de.

tuffsen ha jag inte vart till.. hockeyn hade börjat då ja kom in från casper, och ja föll för frestelsen att sätta mig och se :$ men imorgon får ja nog med mig amanda, ska ksk intervalla i hagen med honom då.. får se vad de blir, lr om ja hör med elin om någon bra backe så blir de backträning =D på casper blir de hackamore och lösgörande bara. sen borsta upp honom och göra honm extra fin inför lördag då de är tävling :$

nu ska ja in och ta in pojken. ni får leva utan bild, lånar klas dator då pappas fucka ihop sig och min är på lagning -.- förlåt för lång uppdatering. men ha inte uppdatera på ett tag känner ja :$

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Hur gammal börjar tuffsen vara?

2011-09-16 @ 07:52:10
Postat av: Julia

Sv: Men jag har ett minne som en guldfisk så det blir att komma ihåg de ;)

2011-09-16 @ 09:22:34
URL: http://juliagradins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0