janina - klagoinlägg

Eftersom jag inte har någonting om häst att skriva så ska ni istället få lyssna på all skit jag har att säga om skellefteås skolor..
Kul andra inlägg, kanske inte men de skiter jag i.
Vet inte om jag skrev det i tidigare inlägg, men i alla fall så går jag på anderstorpsskolan, gymsasieprogrammet handels med inrikting på turism, med andra ord så går jag HP2tu.
Och här flyttas det om i våra scheman titt som tett. Det kanske inte gör något, men eftersom skolan är så fruktansvärt dåliga på att lämna ut information om allt så får man ju aldrig veta om dom där omflyttningarna i schemat.. och då börjar det kännas lite tungt.. Jag som redan är skolless efter bara några veckor in på 2an så gör inte det här saken bättre. Nina som ni känner till, och resten av vårat "gäng" här på skolan går handelsprogrammet med inrikting på handels, så med andra ord är jag "ensam" i turismen.. Och det är ganska störande när dom flyttar fram våran lunch en timme.. Kul att inte ha någon att äta med då.. nääääää...

Aja nu ska jag inte skriva mer skit, men var bara tvungen att få ur mig lite.. Så det här blev ju som ett litet klaginlägg, sorryyy!


Kommentarer
Postat av: amanda

vilken dag och tid har du lunch?:)

2011-09-13 @ 20:26:12
URL: http://amandasbiilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0