Julia - run run

For ut och busade lite med Manden idag. Hon var VÄLDIGT pigg och gjorde allt för att springa. Travade mest, men tog någon galopp oxå. Red till Nina och tillbaka så blev inte långt alls, men gör ju absolut inget :) Var även social med Nina en stund ute lr var hon som var social med mig ;) Myste med Amanda i stallet sen och hon var jättemysig, men sen ville hon bara stå och titta ut genom sitt fönster -.-'
Något mer har jag inte gjort idag förutom att vara på skolan ;) Fick btw VG på mitt matteprov :D Wie, hejja mig!!!

Kommentarer
Postat av: line

du fick inte alls vg din lilla liar!! :$

vi har inte dom betygen längre!!!!!!!!!:@

2011-10-13 @ 16:55:42
URL: http://traningsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0