Julia - Kågemarken

Cyklade till Nina kvart över 3 och var med henne till halv 9 typ :) Vi städade i hennes rum, åt god middag och var hos Amanda med Janina. Och busade lite grann ;) Var även duktig och cyklade till Nina på 20 min typ och det är 5km  och då är det grusväg och två uppförsbackar dessutom. Och cyklade hem på 10-15 min från Amanda :D
Red iaf dressyr på Amanda och det gick super. Arbetade typ henne bara i skritten. Hon hittade faktiskt formen superbra och var roligt att rida henne. Försökte lite i traven oxå, men då gick hon bara emot mig så när hon väl slutade och tvärgick i form så jobbade jag lite i skritten och gav mig sedan. Man ska ju ge sig då det går som bäst! :D
Det som är sorgligt är att Amanda har tappat ALLA muskler jag byggt upp och hon har även tappat lite till.. Så måste bygga upp dom IGEN :(
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra med henne, rider nog ut för är länge sen vi gjorde det. Annars får hon vila.
Ska förmodligen på kvällen till Kågemarken igen för att se hockey med Line hos Nina. Nina är dock inte hemma men, men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0