janina - två vilodagar

jag måste först få be om ursäkt för att jag har varit värdelös på att skriva men som tur så har dom andra hållit uppe uppdateringen! Som nina berättade så fick hon rida Hia och det såg jättebra ut tycker jag, så nu får vi hoppas att dom ska komma överrens så blir det nog oftare hon får rida honom :)
På tal om rubriken så fick ju Hia stå i torsdags för att han var varm i kotan på höger bak och så fick han stå igår också. Jag var och hälsade på honom i hagen för att känna om han fortfarande var varm och de var han och som tack för de så hade han rivit sönder sin grimma så nu måste han ha en grimma som är lite för liten :(

Idag har jag tänkt fara ut och skritta sen får vi se vad de blir, oftast när jag bestämmer att vi ska skritta så blir det inte bara så xD Men jag hade i alla fall utsläpp idag och kände att jag varken orkade mocka eller göra mat så jag åkte hem igen och nu ska jag lägga mig på soffan och bara ta det lugnt tills jag ska följa mor min på stan en sväng (enbart för att få övningsköra), hon ska handla sig ett par leggings för att jag tydligen hade snott alla... tack för den, eller nå..
Aja, nu babblar jag bara på om något helt ointressant men jag skriver mera senare idag/ikväll om hur det gick med ridningen!!


min lilla plutt!!
Btw. så var det där hans första gång i ett ridhus fick jag veta i torsdags! Då är han förlåten för sitt stressade beteende! ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Får du ut och handla nya grimmor ;)

2011-10-29 @ 13:13:41
Postat av: rebecka

fin blogg!(:



ställ någon fråga på frågestunden:



http://finlillbecca.bloggplatsen.se/2011/10/30/6553304-fragestund/#kommentarer

2011-10-31 @ 18:00:19
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0