janina - söndag

Idag har varit en händelserik dag måste jag säga, förlåt att jag inte uppdaterat men jag sa ju faktiskt att det kanske inte skulle bli för än idag!
Nu har i alla fall Hia kommit på plats, det gick jätte bra att släppa ihop honom med dom andra. Han sprang mest och visade upp sig, synd jag inte hade någon kamera :( men men, gick bra att ta in dom ikväll också, hia blev lite stressad när han kom in i stallet men det var ju trots allt bara andra gången han gått in där, men han lugnade ner sig jätte fort.
Om det går lika bra imorgon när johanna har släppt ut poarna så ska jag och julia ut på en skritt tur innan det blir mörkt, längtar efter att få se hur han reagerar på den nya miljön och omgivningen! Borstade upp honom lite ikväll när vi tagit in hästarna och han stod bara och sov när jag började borsta i svansen, det var lite läskigt det här med glansspray men det gick jättebra i alla fall! :) Han är underbar att hantera och hoppas han kommer vara lika underbar att sitta på och utbilda!

Men som sagt så har vi honom bara på en provmånad just nu, men känner jag senare att det går bra, att vi passar ihop så kommer han att få stanna! Bilder kanske kommer imorgon, dock har jag bara mobilkamera så förvänta er inga superbilder ;)
Nu säger jag godnatt med det här, slår på lite scrubs sen sova!

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Vad härligt! :D hoppas de kommer gå super!

2011-10-03 @ 09:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0