nina - dagen

har hunnit med ganska mycket idag ändå trots att ja sov till nästan 12 :$ har gått från atorp till getberget fram och tillbaka och fikat där i mellan, till pappa och käka tillbaka till stan och ikväll ha jag bestämt mig för 4 uppgifter, lr de ksk är 3 beror på hur man ser de ;)

Laga julias benlindor, KLAR
Föra över bilder från kameran till datorn, KLAR
Skicka bilder till folk osv och rensa datorn lite(vissa kan tycka de hör ihop med övre), HÅLLER PÅ
Städa mitt rum

och klockan är bara lite över halv 8, så ja kommer nog klara det och kunna gå och lägga mig tidigt ;) får ja hoppas, är fett trött:( men kommer säkert inte vara det då ja ska sova.. standard! ska göra ett inlägg senare angående i torsdags ;) har itne hunnit skriva om hur de gick.. lr ja ha glömt bort de(a)
allt för dig:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0