line - helgen + igår och idag

skrev ett inlägg igår.. men glömde publicera de så... -.-
men i fredags så va jag och julia i stan och va med nina, frida, janina, ina, angelica och amanda ;)
sen kom bella och ida h förbi :) satt mest och prata typ, men sen när nina, janina, ina och angelica for ut så stannade jag, julia, amanda och frida och sjöng singstar ;)
på lördag for vi till casper och jalle sen på eftermiddagen så for vi till hia och amanda!
jag red amanda och julia hia och de gick super! amanda va superpigg men de gick bra endå :D
och hia bråkade inte en enda gång :'D
i söndags så bakade jag och julia pepparkakor hos cim och anton! sen när vi bakat de fick julia hämting och jag cyklade till stan för att stå på skyltsöndag! ;)
på söndagkväll for jag och mamma till cim och anton igen och hjälpte dom att julpynta och jag bakade en falsk tosca till cim ;)
igår så hände inget speciellt så har inget att skriva.
Men idag så kommer Julia och Linn hit :D
seeya!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0