Janina - Gårdagens ritt

Red ju med Julia igår och jag kan ju bara säga att Hia uppskattade ridturen. Eftersom han dom två senaste veckorna har ridits på gården sen har han stått. Vi skulle prova en galopp och det var så uppskattat så han ville bara inte sluta springa.. Blir nog att prova rida på hacket idag eftersom han egentligen ska vila idag, men känner att han inte behöver speciellt mycke mer vila. Vi får väl se om nina kommer och hjälper mig i stallet idag, det blir en överraskning.

Imorgon är min stora dag för er som inte visste det som t.ex Felicia. Fick ett grattis sms av henne inatt och jag tyckte inte det kändes rätt, haha men det visade sig att hon var för trött och hade trott att det var den 23e hahah.. Men imorgon blir jag 18 stora år!!

Som vanligt är jag i skolan nu och ska fortsätta arbeta, känner mig lite utanför arbetet menmen :)

Kanske blir att fota polle snart också förhoppningsvis :D

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Härligt med en en uteritt! :)



Och GRATTIS! :)

2011-11-23 @ 09:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0