without you

förlåt för jag inte uppdaterar någonting.. har jobbat mest hela tiden.. känner mig nästan som en arbetsnarkoman då jag jobbat trots att jag är sjuk :$ men behöver man pengar så gör man ;) hade iaf halken igår, sjukt kul var det, och verkligen inte som jag trodde det skulle vara :$ jag snurrade runt med bilden, asså itne volta, utan bara snurrade två varv med däcken i marken, fett kul var det, men fick panik och bara släppte allt, men det gör ju inget då det är som meningen att sånt ska hända ;)

är ledig från skolan idag :$ men då jobbar jag ikväll, och imorgon har jag skola hela dagen som jobb på kvällen :D linda har även flyttat in för några dagar. hon ahr inga pengar till mat, så jag sa att hon får bo här tills hon får pengar :) sen får vi se hur mycket jag kommer bo hos henne sen (= nä nu ska jag duscha.


hahah gulligt, den där har jag aldrig sett förut :$

-nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0