Klockan tickar..

Hela dagen igår var bara konstig typ..
Gcik iaf på stan me Linn o köpte en tröja, ett linne o en förbygel till Amanda :) Var med henne en stund efter sen for jag till stallet och ja red omkring lite i skogen. Blev inget jobbigt för orkade verkligen inte anstränga mig på något sätt. Har iaf bestämt mig för att bygga en liten terrängbana i skogen för det skulle typ endå bli bra :D Tror pållen min skulle tycka det var jättekul speciellt om hon får springa för fan vilken fart hon hade igår. Kunde typ inte ens stanna henne sen heller :$
Linn kom till mig senare på kvällen o då såg vi på någon konstig film från 98 -.- Den var jätteskum..
Vi får se vad som händer idag :)
- Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0