planeringen

har precis kommit hem och nattat casper nu :) måste nog säga att amanda är fan den knepigaste hästen jag någonsin suttit på ;S.. och hennes underhals är stark som jag vet inte vad :O.. det kommer behövas mycket jobb på den.

red henne till kdrf där julia skulle ha lektionen, och jag kan då säga att på vägen dit var vi allt annat än vänner;S.. fick brottas med henne lite mycket på hemvägen, men fick lös henne ltie fortare då. hon blir som stum och man har ingenting i handen;S.. men när hon sedan lossnar så blir hon sjukt fin! det är precis så hon ska gå, men det kommer att krävas jobb, ska jobba mycket med det i helgen :)

tänkte även publicera mitt schema till henne :)
fredag: kortsväng med skrittarbete
lördag: markenrunt och rida igenom henne och få lös henne i alla gångarter, typ dressyrarbete med andra ord
söndag: om janina vill, så tolka en sväng och bara få henne ha lite kul(om inte blir det samma som lördag)



-nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0