Mandizz! =D

Amanda var verkligen grymt fin idag. Nina har verkligen gjort ett toppenjobb under helgen så ska verkligen försöka rida rätt på Amanda nu. Red iaf till Brännsvedjan och tillbaka och krävde inte speciellt mke av henne. Det enda jag krävde var att hon inte skulle kasta med huvudet och ha de jättehögt och det funkade riktigt bra faktiskt. Hon arbetade i formen ibland, men jag krävde inte att hon skulle gå i den heller så hon gjorde det självmant :)
Myste även med henne endel i stallet och stod och använde stenen för att få bort massa vinterpäls och hon riktigt stod och njöt. Borde göra så oftare för annars stressar jag mig bara igenom borstningen. Har försökt sluta med att stressa, men det är sjukt svårt.

Efter stallet så for jag till Lina Östlund i Östanbäck och var med henne till halv 11. Vi var ganska roade, men jag märkte verkligen hur mke jag egentligen saknat henne. Var jättelänge sen jag var med henne så måste vara med henne mer nu:)

Nu ska ni få se skillnaden på Amanda från i sommras.

Såhär såg Amanda ut i sommras då jag red henne :S ^

Och nu går hon såhär :D (Hittade ingen bättre bild) ^

Min sits har även blivit bättre! :D
  - Julia


Kommentarer
Postat av: janina

otroligt kul att se så stor skillnad!! :D

2011-03-08 @ 21:08:44
URL: http://mittlivsomjanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0