malå

orkar inte göra två olika inlägg så jag kopierar det från min egna blogg och klistrar in som en sanbbuppdatering om helgen!

fredag: kom dit vid halv 3, packade in oss i stugorna sen efter middan for jag, janina, felle, frida och anette till backen och åkte. när backen stängt blev det filmkväll i min, janina, amanda och felles stuga.

lördag: stiga upp tidigt sen ut i backen och åka fram till lunch, sen vid halv 1 tror jag blev det åka ännu mer, och lite efter det kom amanda och fotade(hon har alla bilder på hennes dator, ska be henne skicka imorgon så kommer bildbomb). middag i anette, maja, johanna och fridas stuga. sen party till 4 på natten ;D

söndag: stiga upp packa sen snabbstäda(vi hade en kvart på oss att sopa och torka golven :O var lite sega med att packa ihop allt) sen hängde vi på hotellet ett bra tag, blev middag på pizzerian, och en del på sibylla. såg även 1a perioden av hockeyn på pizzan. sedan buss hem.

sitter nu i lägenheten med amanda och ska snart gå och sova, ska bara hoppa in i duschen en snabbis :) vi vann även hockeyn fick jag veta på bussen! så på tisdag är det match mot luleå! nu måste vi ta det här!!!


vi måste verkligen göra om det, har haft hur kul som helst!!<3

-nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0