I will always love u!

Ikväll var det igen att jag skulle ta Faipen, för att Cim hann inte, hon jobbar till 11 ikväll :( Tycker synd om henne som jobbar så sent, men hon har iaf ett jobb :D
Men iaf, när vi kom till stallet så var Lotta där. Jag gick och tog in Faipen medans mamma började mocka samtidigt som hon pratade med Lotta ;) Jag började borsta honom, och viseterade honom, han hade en konstig bula på hö-fram, men annars hittade jag inte något ;) så jag lindade honom med träningslindorna och begav mig ut och red. Eftersom vi snubblade igår så valde jag att bara skritta, men efter järnvägen, när jag ridit över den, så kov vi till några höbollar ;) så då vägrade han gå framåt, det var inte för att hösakerna var där, men han backade mot dom hela tiden och höll på. Han vart typ som Ullis♥ hihi ;) Så jag fortsatte att driva framåt, sen så började han sparka för skänkeln, då började sprarka ponnysparkar, och då gick det lite bättre, så höll vi på i ca 15-20 min :] men enligt Cim så ger sig Faipen ganska fort :P Så jag fortsatte, och skrittade till Y-korsningen ;) där red jag in en bit och vände efter ett tag, över lag så är jag endå ganska nöjd över Faipen, han var lugn hela passet. Så när jag kom till baka tog jag av tränet, sadeln, och lindorna, sen så borstade jag honom iegn, och kollade benen. Då var bulan borta :S haha, jag fattade ingenting ;) men han ben är ju som dom är ;) haha! :D Men nu ska jag gå och sova! :D
-Line

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

SV; Gud vad skönt! :D

2011-03-21 @ 20:46:47
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0