Grymt fint väder idag!

Har kommit hem från Line lr ja har varit hemma ett tag ;) Ska ge mig ut i det fina vädret om ett tag. Ska fara o fota Johanna när hon rider Orkan och sen följer hon mig till Amanda.
Min lilla skruttponny är ju halt så hon får ta de lugnt nu. Ska gå promenader med henne och hålla på att massera och stretcha henne efter varje promenad. Bara hoppas på att hon blir bättre så vi kan komma igång igen :) JAg vill ju tävla lite grann, men känns som att hon inte kommer att orka med det.. Hon blir halt oftare och oftare och ja fattar inte varför.. Det kanske är sadeln som gör hela skiten lr så är det åldern. Vi ser ju vad som händer i framtiden och jag kan bara hoppas på det bästa!
Min poa när hon var yngre ^
- Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0