like she said

kalas kul? :) har haft kalas ikväll, eller det var inte direkt kalas, men för dom som inte kan komma imorgon kommer idag istället :D orkar inte skriva så skriver bara vad jag fått sen så ger jag mig för ikväll :)
400 kr av farmor
en parfym av farmor
200 kr av pappa
en jeansväska av Milad
en glashäst av Milad
300 kr av Elle
en silverkedja av moster
ett par ridvantar av sara och elias
+ 100 kr av farmor för att jag tog examen :] (som varje år :$)

så jag blev 1000 kr rikare :D:D:D:D:D:D:D:D:D (*superglad*)
tror det var allt :D så nu ska jag bara invänta att julia och nina kommer :]

eller ska bara skriva en snabbis om stallet :)
mamma släppte av jag o julia vid sommarbetet, och då var kl; kanske 8? och hästarna låt och sov (a) så jag satt mig på faipen och satt brevid honom och mös med honom lite :$ love him♥ men jag tvingade honom att ställa sig upp (han ville inte..) och följa med mig o julia till stallet :D sen så borstade vi honom och visiterade (stavning) honom och så, sen tränsade vi honom och for ut och red barbacka :) blev bara skritt, eller provade LITE trav, men det var inte mer än nån meter :$
det var typ de vi gjorde så har inte så mke mer att berätta, förutom att han vart sur för att jag tvingade honom att gå framåt (när vi var ute och red) och då började han sparka bakut mot skänkeln, och de är inte ok.. och han sparkade typ högt :o julia som satt bakom mig flög typ fram på mig xD
elsling :$:*♥
-line

juse kan oxå berätta att när vi tältade så red vi oxå pollarna, och då föll jag av amanda och gjorde illa nacken litegrann :$

Kommentarer
Postat av: Cim

Line Vill du ha lite bilder fler bilder på Faipen, hade tänkt hämta dom jag har på datorn i stämnings, du kan ju få dom du också, har massor som jag och emmy tog med ericas systemkamera förra sommmaren :)

2011-06-21 @ 23:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0