In your eyes

idag slutade jag kl 11 :D nice :) så följde erica på stan. kom hem typ 1? eller den kanske var halv 1? :S vet inte hur vad som händer idag, vet inte om jag tar mig till julia. men isf så om jag far dit så åker jag hem kl: 2 (mamma jobbar till kl: 14.00) imorgon för hade tänkt ta Faipen, för saga ville rida med mig, men då ska kanske julia oxå förja, och då ska hon kanske öra ullis, men vi har fortfarande ett problem, saga sa att hon ville rida på stigar, och då kan man inte köra... men vi löser kankse det där sen? är trött och orkar ingenting just nu, har egentligen ingen lust att fara bort just ju... men det ändrar sig nog sen? kanske är för att jag är trött + hungrig osv.osv! nu ska jag gå och se tv och vänta tills Julle svarar på mitt sms :)
camilla och lucas får stå för bilden idag ;D

-Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0