if i say i'm okay, i want you to say i know your not

idag vart de väl inte så mycket gjort, fast ganska skönt att bara ta det lungt. Igår så fick vi ju hela julias mormor och morfars hur för oss själva, så träningsryttarna och lina sov där. Nina och Lina gick och la sig vid 2 så jag och julia satt oss vid var sin dator :D julia började på våran nya header och jag bara satt på facebook och läste bloggar ;) men jag och julia bestämde oss för att gå och sova vid typ kvart över 3 så låg i sängen tjugo över 3. Sen så vaknade jag och julia typ 11 tror jag den var ;) så då gick vi och hämtade datorerna och satt i sängen och surfade typ bloggade xD sen efter vi fikat frukost så drog vi till loppan så nina och lina fick rida :$ jag fotade med linas kamera då lina red, och lina fotade då nina red tror jag :s sen så hade nina och lina fått tillåtelse av linn att få prova hoppa nått skutt med loppan. efter dom ridit så cyklade jag, nina och lina hem till julia lämnade cyklarna och tog våra saker och gick till busshållplatsen sen, så mamma kunde plocka upp oss så vi fick oss till stan, så är hemma nu!!
vet inte om de blir att fara till julia imorgon men de ryktas om de ;$
-line

Kommentarer
Postat av: Michelle

mkt härlig bild<3

2011-07-23 @ 10:08:21
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0