amanda..

idag for jag till stallet vid halv 9 typ? ;) så när jag kom dit gav jag lady lite hö sen när hon käkat upp de släppte jag ut henne. Sen samtidigt som jag släppt ut henne tog jag in Amanda. Så jag borstade henne osv, sen tränsade jag och for ut. Jag skrittade mot Kåge fast svängde vid garagen och red runt och kom tbx på vägen som förr va grusväg :s sen när asfalten tog slut travade jag några meter / steg och hon känndes inte halt, hon höjde ryggen och allt typ ;) hon var jättefin :D

sen när jag skulle ta in lady så vägrade hon, bråkade med henne i över 30 min. Hon vägrade gå ut ur hagen, så jag sa till linn så for hon dig. Hon cyklade dit skulle hon ta in lady, men samma sak för henne. så hennes pappa och syster fick komma och hjälpa till :] och då julia (linns syster) öppnade grinden, deras pappa ledde hästen och linn stod bakom henne och puttade bakom rumpan! Man och då gick det :o man ska inte behöva vara 3 pers för att få en häst ur en hage :O



-line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0